دلم برای کسی تنگ است...
...حرف دل
مي خواهم بنويسم...اما چه چیز را نمیدانم!!!
درباره وبلاگ


یه وقتایی خودمو بغل میکنم و میگم!!! غصه نخور دیووونه...من که باهاتم



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 139
بازدید کل : 2808
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
مهربونی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:, :: 1:37 :: نويسنده : مهربونی

 

 

دلم برای کسی تنگ است که آهنگ قلبم را حس کند و

چشمانش را به چشمان خیسم بدوزد.

 دلم برای کسی تنگ است که وجودش را

به اقیانوس بی انتهای محبتم بسپارد.

سوگند به پیمان مقدس عشق به قاصدکهای سرگردان

در دشت مملو از شقایق قسم

دلم برای کسی تنگ است که

دلتنگ من باشد و دیگر هیچ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: